Innebandymatch!

Hej alla fina läsare!

Idag har jag jobbat som vanligt med världens goaste barn och arbetskamrater! häääärligt!
Ikväll har mitt fotbollslag som spelar div 2 i korpeninnebandy mött serieledarna i div 1 i korpen i innebandy!
Vi vann med 5-3 :)  RIIIIIKTIGT BRA! Andra gången vi slår de på 6 månader nu och då spelar de i en serie högre! Riktigt skoj! :) inget skönlir kanske men vi kämpar på bra! Kul att mötas igen nästa år när det blir div 1 spel för oss! Vi har ju faktiskt vunnit div 2 nu!

Imorgon är det jobb och Easylife som gäller! Ska bli riktigt kul att se om man gått ner eller upp ngt! Jag tror att jag ligger stilla eller gått upp eftersom jag äter nu! Kanske har man ätit för mycket? Det visar sig imorgon!

Den 20-28e maj åker jag till Turkey! Härligt med en vecka med sol och bad. kommer självklart sakna Bubben men sånt är livet:)


Nehe ska vara litr social innan Big brother.. det är så dåligt att det blir bra! Älskar Gurkan! HAHA!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0