Kolla in!

Nu ska jag skriva åtta saker om mig och sen skicka vidare till andra bloggare som förtjänar detta. Säkert inte så svårt att hitta dessa, men att skriva åtta saker om mig själv blir svårare. Jaja, här kommer de i alla fall...






1. Jag är född och bor i  Nyköping och kommer nog alltid att bo i denna underbara men ibland tråkiga stad,



2. Jag har alltid älskat att arbeta med barn och människor. När jag var yngre ville jag bli polis men nu är jag utbildad förskolärare vilket jag trivs toppen med! Älskar mitt jobb och alla arbetskamrater.


3. Jag har varit tillsammans med mitt livs kärlek i snart 5 år och jag är världens lytckligaste tjej!

4. Min vikt och min kropp har jag alltid ogillat ända sedan jag varit liten. Jag har svårt att gå ner i vikt och lätt för att gå upp i vikt! Kämpar på nu men det är tufft. - ca 10 nu!

5. Älskar fotboll och de flesta bollsporter. Har alltid gjort och kommer alltid göra. Kommer bli en "bollmamma" när jag väl skaffar barn.Älskar sport!

6. Jag är sjukt morgonpigg! Vaknar oftast innan 6 första gången och ibland går det inte att somna om. Pratar och går även ibland i sömnen och gör knasiga saker:).

7. Jag har haft körkort i många år men jag är fortfarande ingen talang bakom ratten och dey står jag för;).

Jag skickar vidare till:

Sofia

Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0