Söndag!

Hej,


Helgerna bara springer iväg och det gör likaså veckorna. Gud man börjar bli gammal!

Träningsmatchen finns inte så mycket att säga om mer än att vi inte orkade sista 20-25. Jag började som foprward men kände mig mycket mer hemma på innermittfältet och det tror jag syntes. Hope so!

Kvällen var finnemang med grönas mästerskap i bowling. Tyvärr kunde jag inte behålla pallplatsen från förra året och kan numera säga att bowling inte riiiktigt är min grej! Men jag var glad ändå :).

Idag blir det innebandysöndag som vanligt. Snart är däremot innebandyn slut och då blir det tråkigt :p. Fotbollshelger blir det fram i oktober nu! Det är inte fyskam det heller!

Imorgon bokar jag min resa till Turkiet. 20-28e Maj bär det av med Ewa :) Härligt!

Ha det så bra nu!

PUssspusss


Kommentarer
Postat av: tea

Gud vilken skillnad de där kilona gjort,super snygg och fräsch!!! ( inte för att du såh pjåkig ut innan ;) )Vilken kämpe du är all cred till dig och din totalomställning!! Du inspererar! Har du hört att min sambo och di n härliga far jobbar ihop nu?:) fortsätt kämpa du ser fantastisk ut!

2011-03-08 @ 22:35:14
URL: http://terorese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0