Underbara måndag!

Hej allihopa!

I fredags tog jag och P det bara lugnt här hemma och tittade på så ska det låta. Haha pensionärer;). I lördags åt vi frukost/brunch med syrran och Fredrik och sen bestod dagen av fotboll. Mycket tittande och en spelad match. Matchen gick bra och vi vann den! Vi förde matchen ganska bra vilket vi inte är vana vid just nu. Skönt med en vinst iaf!

Söndagen bestod också av idrott. En fotbollsmatch och en innebandymatch. En förlust och en vinst. Har inte så mycket mer att säga om det mer än att vi är klara seriesegrare i innebandyn ;). wehooooo.

Självklart myste jag med Milfen och Linnea en sväng på kvällen.

Imorse vaknade jag 05.15 och kunde inte somna om. somnade sjukt tidigt igår eftersom jag var helt död. Så tidiga kvällar har inneburit tidiga mornar för mig.

Idag är det jobb mellan 7.30-16.30..lång dag! Men ska bli kul!:) Älskar mitt jobb och alaol trevliga arbetskamrater!

Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0