home sweet home

Lite mer brun, lite mer taggad, lite mer utvilad och lite mer glad!
Semestern är över och jag är sjuuuukt nöjd! Faaaaamiiiiljen is the best! Vilken
vecka vio har haft. önskar självklart att P var med mig men han har ju fotbollen!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen. Landade 03.30, var hemma 05.30 typ. Sov 3,5 timme hemma..inget på planet. Spelad ematch mot Flen, en assist blev det..annars utförde jag inte så mycket :/. Men inte så konstigt kanske med det jag har gjort i en vecka. iofs har jag alltid börjat morgonen i Marmaris med en strandpromenad!

Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna tills matchen är färdigspelad för att sen krypa ner i sängen :)

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0