Stackars bloggen

Herregud vad längesen det var som jag skrev! Det har ju hänt hur mycket som helst!
Vardagen har mestadels bestått av jobb, innebandy, fotboll och mys med älskling!
Har varit sjuk en del sen sist men mår nu bättre! Har dock problem med ett knä som jag hoppas enbart är en inflammation i slemsäcken men läkaren trodde dessvärre menisk och ledbandsskada.
Jag ska till sjukgymnastenn och få fler besked imorgon, hoppas positiva. Jag har ju inte kunnat arbeta heller pga knät. Idag kan jag iaf böja på det och gå nästintill ordentligt men är lite stel fortfarande. Vill verkligen lira boll med alla röda för det är så sjukt roligt och alla är jätteduktiga!

Idag har jag lånat Alice så idag ska vi snart gå ut på den andra promenaden! Grymt väder ju och knät mår bara bra av att gå på det så:) Imorgon är det äntligen jobb igen. förra veckan var jag sjuk två dagar och denna vecka är jag hemma pga knät två dagar. Sjuuukt rastlös!


Hoppas ni får en underbar dag alla mina läsare. Det är ett under att så många tittat in på denna tid när bloggen varit tom typ!


Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0