Bloggtorka!

Hej,

Tråkigt att man aldrig kan hålla det man lovar.. Sist jag skrev skulle jag fortsätta att blogga. Jag hoppas att jag kan försöka bli lite bättre på det nu!

Kommande vecka hoppas jag blir en bra tränings- och matnyttig vecka. Förra veckan var jag krasslig i halsen och hade ingen ork alls. Men nu är det mycket bättre.

Veckans träning:
Mån: 2h fotboll och löpning
Tis: Innebandy 1,5 h
Ons: Styrka och fotboll 2 h
Tors: Innebandy 1,5 h
Fre: VILA
Lör: fotbollsmatch
Sön: Innebandymatch

Som ni ser kommer det bli en härlig träningsvecka (Förhoppningsvis)

Nu ska jag fortsätta att inte ha några måsten under kvällen! För imorgon börjas det igen!

Ha det så bra fina ni<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0